Algemene voorwaarden
Ingangsdatum: 07.09.2023 / Laatst bijgewerkt: 06.08.2024
Versie 2.0
1. Algemene voorwaarden
1.1 de volgende algemene voorwaarden zijn van kracht vanaf 7 september 2023. Lees deze Algemene Voorwaarden zorgvuldig door voordat u de Amon Bet website gebruikt. Door de website te gebruiken, bevestigt u dat u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden.
2. Wijzigingen van de Algemene Voorwaarden
2.1 De huidige Algemene Voorwaarden kunnen door het Bedrijf worden gewijzigd wanneer dat nodig is. Het Bedrijf zal de spelers, waar mogelijk, op de hoogte stellen van belangrijke wijzigingen. Bezoek de pagina met Algemene Voorwaarden echter regelmatig om te controleren op mogelijke wijzigingen.
3. Wie kan spelen?
3.1 Gebruikers uit de volgende landen en hun territoria (“de Beperkte Landen”) mogen geen stortingen doen en geen spellen met echt geld spelen: de VS, Malta, Georgië, Polen, Wit-Rusland en Rusland.
4. Geaccepteerde valuta’s
4.1. Op de website kan gespeeld worden met EUR/GBP/TRY.
4.2. Het minimale stortingsbedrag is 20 EUR/GBP/TRY.
5. Kosten en belastingen
5.1 De speler is volledig verantwoordelijk voor de betaling van alle kosten en belastingen die van toepassing zijn op zijn/haar winst, conform de wetten van het rechtsgebied van de woonplaats van de speler. Indien een gebruiker een storting heeft gedaan en geen weddenschappen heeft geplaatst, behouden wij ons het recht voor om onze kosten te dekken in geval van opname door de gebruiker.
6. SPELREGELS
6.1 De speler bevestigt dat hij/zij de spelregels van de op de website aangeboden spellen kent en begrijpt. Het is ter beoordeling van de speler om het uitbetalingspercentage van elk spel te kennen.
7. VRIJWARING VAN AANSPRAKELIJKHEID
7.1 De speler is zich ervan bewust dat gokken op de website kan leiden tot geldverlies. Het Bedrijf is niet aansprakelijk voor eventuele financiële schade die voortvloeit uit het gebruik van de website.
7.2 Het Bedrijf neemt effectieve maatregelen om de persoonlijke gegevens van spelers te beschermen tegen ongeautoriseerd gebruik en stelt deze alleen beschikbaar aan partijen die betrokken zijn bij het aanbieden van gokdiensten via de website. Desondanks is het Bedrijf niet verantwoordelijk voor de verdere verwerking van de informatie door derden, bijvoorbeeld externe softwareleveranciers of gelieerde ondernemingen. De verwerking van de persoonlijke gegevens van spelers door dergelijke partijen is onderworpen aan de algemene voorwaarden van deze partijen, indien van toepassing.
7.3 Het Bedrijf is niet aansprakelijk voor hardware of software, defecten, onstabiele of verloren internetverbindingen of andere technische fouten die de toegang van de speler tot de website kunnen beperken of die verhinderen dat de speler ongestoord kan spelen.
8. Gebruik van de spelersaccount
8.1 Elke speler mag slechts één persoonlijk gebruikersaccount aanmaken. Het aanmaken van meerdere gebruikersaccounts door een speler kan leiden tot beëindiging van de accounts en opschorting van alle uitbetalingen. De speler mag geen toegang tot zijn gebruikersaccount verlenen of het gebruik van de website toestaan aan derden, inclusief maar niet beperkt tot minderjarigen. De website mag uitsluitend voor persoonlijke doeleinden worden gebruikt en mag niet worden gebruikt voor commerciële doeleinden.
8.2 De speler bevestigt dat hij/zij geen VPN (Virtual Private Network) gebruikt.
8.3 Het casino behoudt zich het recht voor om geld in beslag te nemen en/of de toegang tot de account op te schorten als er een overlapping van IP-adressen tussen twee of meer accounts wordt gedetecteerd.
8.4 Beslissingen van het casinobestuur met betrekking tot overlapping van IP-adressen zijn definitief en kunnen niet worden aangevochten.
8.5 Spelers dienen het casino binnen de gestelde termijnen alle gevraagde documenten te verstrekken. Deze documenten kunnen onder meer bestaan uit paspoortgegevens, identiteitskaarten, documenten ter bevestiging van de woonplaats en verklaringen ter bevestiging van de herkomst van de gelden.
8.6 Indien een speler weigert de gevraagde documenten te verstrekken of indien er verschillen worden geconstateerd tussen de verstrekte documenten en de werkelijkheid, behoudt het casino zich het recht voor om de account van de speler te sluiten en het geld op de account in beslag te nemen.
8.7. Spelers zijn verantwoordelijk voor de juistheid van de verstrekte documenten en gaan ermee akkoord dat het casino het recht heeft om op elk moment de authenticiteit ervan te verifiëren.
8.8. De beslissing om de rekening te sluiten en de gelden in beslag te nemen in geval van discrepanties is definitief en niet vatbaar voor beroep.
9. ANTI-FRAUDEBELEID
9.1. The Casino reserves the right to check your identity prior to processing payouts and to hold any refund or withdrawals for the time needed to check your identity.In case you provide false or incomplete Personal Data, the withdrawal can be refused and the Player Account terminated, of which you will be informed by email. The Casino may be required to report the player’s actions to the applicable regulatory bodies.
9.2. The Company has strict anti-fraud policy. If the player is suspected of fraudulent actions including but not limited to:
- participating in any type of collusion with other players
- development and use of strategies aimed at unfaithful winnings
- fraudulent actions against other online casinos or payment providers
- charge back transactions with a credit card or denial of some payments made,
- other types of cheating
- providing of forged documents
- creating two or more accounts
- or is known to have gone bankrupt in the country of his residence, the Company reserves the right to terminate such a Player Account and suspend and/or cancel all payouts to the player. This decision is at the sole discretion of the Company and the Player will not be notified or informed about the reasons of such actions. The Company also reserves the right and may be obliged to inform applicable regulatory bodies of the fraudulent actions performed by the player.
9.3 The Casino reserves the right to close the Player’s Member Account and to refund to the Player the Account balance, subject to the deduction of relevant withdrawal charges, at Casino’s absolute discretion and without any obligation to state a reason or give prior notice.
9.4 The Casino has zero tolerance to advantage play. Any player who will try to gain advantage of casino welcome offers or other promotions agrees that the Company reserves the right to void bonuses and any winnings from such bonuses, for the reasons of:
- use of stolen cards;
- chargebacks;
- creating more than one account in order to get advantage from casino promotions;
- providing incorrect registration data;
- providing of forged documents;
- any other actions which may damage the Casino;
- low risk roulette play where the player betting equal stakes for both black/red or even/odd covering 25 or more out of 37 numbers on the table. (Placing bets on black/red only covers 36 of 37 possible numbers).
9.4 The Casino reserves the right to retain payments, if suspicion or evidence exists of manipulation of the casino system. Criminal charges will be brought against any user or any other person(s), who has/have manipulated the casino system or attempted to do so. The Casino reserves the right to terminate and/or change any games or events being offered on the Website.
9.5 Should the user become aware of possible errors or incompleteness in the software, he/she agrees to refrain from taking advantage of them. Moreover, the user agrees to report any error or incompleteness immediately to the Casino. Should the user fail to fulfil the obligations stated in this clause, the Casino has a right to full compensation for all costs related to the error or incompleteness, including any costs incurred in association with the respective error/incompleteness and the failed notification by the user.
9.6 To prevent any fraudulent activities concerning bitcoin transactions we lay down the following rule: In case the transaction is marked as replaceable – Opt-in Replace-by-Fee (RBF) the casino reserves the right to close such accounts immediately and withhold any wins.
9.7 Any deposit has to be wagered 1 time (player must place bets one time of their deposit amount) before the withdrawal of funds connected to this deposit is available. In case several deposits were made with no gaming activity, player has to wager the total amount of these deposits prior to withdrawal. If a player is suspected of money laundering or other fraudulent actions, the casino has the right to request that the deposits need to be wagered at least 3 times.
9.8 In order to verify player`s account casino management require documents (ID, payment systems, utility bills еtc) in Latin or Cyrillic alphabet. In case player doesn’t have an opportunity to provide documents in above-mentioned alphabets casino reserves the right to demand video verification where player shows his/her documents.
9.9 The casino is not a financial institution and thus should not be treated as such. Your account will not bear any interests and no conversion or exchange services (including fiat-crypto exchange) will be offered at any time.
10. DEPOSITING
10.1 Please, contact our support team at [email protected] to inquire about the payment methods which are most favorable for your country of residence.
10.2 Minimum deposit amount is 20 EUR/GBP/TRY. Please, do NOT attempt to deposit below the mentioned amounts.
10.3 The Company does not accept third party payments. You must make deposits only from payment methods that are registered in your own name. If we determine during the security checks that you have violated this condition, your winnings will be confiscated and the original deposit will be returned to the owner of the payment account. The Company is not responsible for the lost funds deposited from third party accounts.
11. WITHDRAWAL POLICY
11.1 The minimal withdrawal amount from the gaming account is 20 EUR/GBP, 50 TRY. The maximum amount for withdrawal available depends on the chosen payment method, and will appear when choosing the payment method.
11.2 Indien een speler een uitbetaling van het geld heeft aangevraagd, maar de som van de geplaatste inzetten sinds de laatste storting minder dan 3x (drie) keer de hoogte van die storting bedraagt, behoudt het Casino zich het recht voor om de speler de kosten voor transactieverwerking, inclusief stortingen en opnames, in rekening te brengen. Deze beslissing is geheel ter beoordeling van het Casinomanagement.
11.3 Het Casino behoudt zich het recht voor om uw identiteit te controleren voordat uitbetalingen worden verwerkt en om terugbetalingen of opnames vast te houden gedurende de tijd die nodig is om uw identiteit te controleren. Indien u onjuiste of onvolledige Persoonsgegevens verstrekt, kan de opname worden geweigerd en kan de Spelersaccount worden beëindigd. U wordt hierover per e-mail geïnformeerd. Het Casino kan verplicht zijn om de acties van de speler te melden aan de bevoegde regelgevende instanties.
11.4 De wekelijkse opnamelimiet is 3.000 EUR/GBP. De maandelijkse limiet is 15.000 EUR/GBP. De maandelijkse limiet wordt elke eerste dag van de maand gereset. Alle progressieve jackpotwinsten worden volledig uitbetaald.
11.5 Indien het totale stortingsbedrag van de speler meer dan 2.500 EUR/GBP bedraagt, bedraagt de wekelijkse opnamelimiet 5.000 EUR/GBP en de maandelijkse limiet 20.000 EUR/GBP. De maandelijkse limiet wordt elke eerste dag van de maand gereset. Alle progressieve jackpotwinsten worden volledig uitbetaald.
11.6 Indien het totale stortingsbedrag van de speler meer dan 30.000 EUR/GBP bedraagt, bedraagt de wekelijkse opnamelimiet 7.500 EUR/GBP. De maandelijkse limiet bedraagt 30.000 EUR/GBP. De maandelijkse limiet wordt elke eerste dag van de maand gereset. Alle progressieve jackpotwinsten worden volledig uitbetaald.
11.7 Indien het totale stortingsbedrag van de speler meer dan 100.000 EUR/GBP bedraagt, bedraagt de wekelijkse opnamelimiet 20.000 EUR/GBP. De maandelijkse limiet bedraagt 120.000 EUR/GBP. De maandelijkse limiet wordt elke eerste dag van de maand gereset. Alle progressieve jackpotwinsten worden volledig uitbetaald.
11.8 Houd er rekening mee dat het Casino, zelfs voor ondersteunde landen, niet in alle gevallen een succesvolle betalingsverwerking kan garanderen
12. SLAPENDE REKENINGEN
12.1 Indien de account van de speler gedurende 90 dagen inactief blijft (de accounthouder doet geen stortingen, weddenschappen of opnames), wordt deze beschouwd als een slapende account. Het casino behoudt zich het recht voor om een dergelijke account te beëindigen en het beschikbare saldo in te houden. Indien de speler besluit zijn slapende account te reactiveren, dient hij/zij contact op te nemen met het supportteam van het casino.
13. DETECTIE VAN GOKVERSLAVING
13.1 Het casino voert screening uit op tekenen van gokverslaving onder spelers in overeenstemming met interne regels en beleidslijnen die zijn ontwikkeld om verantwoord spelen te garanderen.
13.2 Indien er signalen van gokverslaving worden vastgesteld, behoudt het casino zich het recht voor om de account te sluiten en de toegang tot de speldiensten op te schorten om te voorkomen dat het probleem verergert en om de belangen van de speler te beschermen.
13.3. Tekenen van gokverslaving kunnen onder meer zijn: buitensporig veel tijd doorbrengen in het casino, frequente en grote stortingen doen zonder redelijke controle, en frequente verzoeken om limieten te verhogen.